Avatar Wiki
Advertisement
Avatar Wiki

Repulsor Pod to stacjonarne urządzenie do wysyłania impulsów dźwiękowych o wysokiej częstotliwości, stosowanych w celu powstrzymania "przyrody" Pandory. Dźwięk jest nieszkodliwy dla ludzi, ale za to jest bardzo skuteczny do odstraszania drapieżników, takich jak wężowilki lub nawet thanatory. ZPZ korzysta z nich na Pandorze, przeważnie w hodowlach zwierząt, znajdujących się z dala od głównych lokalizacji. Podobna technologia jest używana na dachach wież kontrolnych, w celu kontroli zachowań ptaków siadających na nich.

Dezaktywowany Repulsor Pod

Pojawienie się[]

Do tej pory Repulsor Pody pojawiły się jedynie w grze Avatar: The Game. Niektóre takie urządzenia zostały wdrożone w Niebieskiej Lagunie, gdzie tymczasowo ochraniały tereny, które zazwyczaj są bronione przez wysokie płoty. Jednak ogrodzenia zostały dość poważnie uszkodzone, dlatego też zastosowano Repulsory, aby powstrzymywały okoliczne zwierzęta od ataków. Większość z tych urządzeń na Pandorze zostało zniszczonych, czego wynikiem jest zwiększona aktywność drapieżników w tych rejonach. Jednakże Able Ryder dostał za zadanie zlokalizowania uszkodzonych Repulsorów (tych w strategicznych miejscach), dokonania napraw i ponownego ich uaktywnienia.

Bibliografia[]

Advertisement