Avatar Wiki
Advertisement
Avatar Wiki

The World of Avatar: A Visual Exploration – książka poświęcona uniwersum Avatara, która będzie stanowić kompendium wiedzy na temat Pandory i innych elementów jej świata, takich jak miejsca, flora, fauna, technologia czy kultura Na'vi. Choć forma książki będzie podobna do pozycji Tajny raport o świecie Pandory, to jednak A Visual Exploration ma być pierwszą oficjalną publikacją zawierającą materiały i informacje pochodzące ze źródeł opublikowanych po pierwszym filmie, takich jak przedstawienie Toruk – Pierwszy lot, komiks Avatar: Tsu'tey's Path czy park rozrywki Pandora: The World of Avatar.

Opis[]

Świętuj dziesiątą rocznicę premiery filmu Avatar i początku epickiej kinematograficznej przygody.

Zanurz się w majestatycznym świecie Pandory i odkryj niewiarygodne bogactwo wyobraźni, dzięki której opowieść stała się najlepiej zarabiającym filmem w historii i zdobyła trzy Nagrody Akademii Filmowej.

The World of Avatar odkrywa i omawia spektakularny świat Pandory – jej niewykłą geologię, florę i faunę, a także obyczaje i wierzenia zamieszkującego ją ludu, tajemniczych Na'vi. Książka obejmuje kluczowe informacje ze wszystkich aspektów rozrastającego się uniwersum. Łączy oryginalne ujęcia filmowe z rysunkami koncepcyjnymi oraz grafikami pochodzącymi z zainspirowanego Avatarem przedstawienia Toruk – Pierwszy lot, Disneyowskiego parku rozrywki Pandora: The World of Avatar oraz komiksu z 2019 roku – Avatar: Tsu'tey's Path.

Treść książki wieńczy zapowiedź nowej ery Avatara, dzięki ten bogaty przewodnik po uniwersum stanowi doskonały wstęp do zbliżającej się premiery filmu Avatar 2 w grudniu 2022 roku.

 Amazon.com: The World of Avatar: A Visual Exploration, tłumaczenie nieoficjalne

Ciekawostki[]

  • Książka pierwotnie miała mieć tytuł The World of Avatar: A Visual Celebration.
  • Premiera książki początkowo miała mieć miejsce w grudniu 2019 roku, po czym została ona przesunięta na 6 października 2020. Opis pozycji został później zaktualizowany, uwzględniając przesuwającą się premierę Avatara 2, w obecnej wersji zapowiedzianą na grudzień 2022 roku.

Galeria[]

Advertisement